Guestbook

 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
5de klas - Wallonië wrote on 21st February 2024 at 10:19 am
Goeiedag, Hoe gaat het met je? We zitten in het vijfde secundaire in een school in Wallonië. We hebben naar een reportage over je reis gekeken. We waren onder de indruk. Je hebt veel moede gehad dat om 14 te hebben geleefd. Hartelijk gefeliciteerd! Toch hebben we enkele vragen: waarom heb je die reis gedaan? Heb je raden voor mensen die dezelfde graag zouden leven? Hoe heb je je ouders overtuigd je die reis te laten doen? Als je kinderen hebt zal je ze laten varen als ze je het vragen of niet? Veel moede voor je volgende projecten! Tot schrijfs!
Please wait...